بهترین شرکت ترموود در ایران (آپدیت 1401)

ترموود یکی از بهترین و محبوب ترین متریال های مورد  استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی محوطه و نماسازی است. که به دلیل برتری های بسیاری که نسبت به چوب های طبیعی دارد. می تواند از طول عمر بسیار بالاتری نیز نسبت به چوب های معمولی برخوردار باشد. برترین ترموود ساخته شده در جهان، ترموچوب های فنلاندی می باشند. که از درخت های کاج در جنگل های فنلاند ساخته شده اند. اما پس از آنکه طراحان و معماران به مزایای ترمو چوب ها پی بردند. تولید و ساخت آن ها در بسیاری از کشورها از جمله ایران افزایش پیدا کند.

ترموود

اما با این وجود بسیاری از طراحان به دنبال ترمو چوب های فنلاندی می باشند. به همین دلیل شرکت های بسیار زیادی در سطح کشور شروع به تولید و واردات ترمو چوب نمودند. بنابراین هنگام خرید    ترموود ها انتخاب شرکت خدمات ترموود و ترمو چوب در میزان کیفیت آن بسیار موثر می باشد. به همین منظور در ادامه قصد داریم شما را با بهترین شرکت های خدمات ترموود و ترمو چوب در ایران، بیشتر آشنا کنیم.

ویژگی بهترین شرکت های خدمات ترموود و ترمو چوب در ایران

ترموود - ترموچوب - ترمووود

برای اینکه بدانید بهترین شرکت های تولید و خدمات رسانی ترمو چوب چگونه بهترین شرکت شده اند. نیاز است تا با ویژگی های این شرکت ها آشنایی پیدا کنید. ترموود ها نوعی چوب حرارت دیده هستند. که علاوه بر زیبایی از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشند. به همین دلیل از ویژگی های بارز ترموود ها میزان مقاومت بسیار بالای آن ها در برابر عوامل جوی، نسبت به چوب های طبیعی است. ویژگی های منحصر به فرد ترمو چوب ها موجب شده تا از آن ها در طراحی دکوراسیون داخلی، نما سازی، ساخت آلاچیق، طراحی سونا، جکوزی، استخر، تراس ها، طراحی روف گاردن و … استفاده شود. البته این موارد زمانی می توانند به صورت صد درصدی خود را نمایان کنند که، چوب اولیه از کیفیت بسیار بالایی تهیه شود. همچنین رعایت اصول استاندارد در روند ترمو شدن نیز، تاثیر مستقیم در میزان کیفیت ترمو چوب ها دارد. به همین دلیل بهترین شرکت های خدمات ترموود باید از  چوب اولیه با کیفیتی را تهیه نمایند و همچنین در ترمو نمودن چوب ها اصول استاندارد را به طور کامل رعایت کنند.

ترموود

در ابتدا بدانید که بهترین شرکت های ترموود، شرکت هایی هستند که برای نگهداری از ترمو چوب ها انبارهای مسقف و با دمای مناسب (فضایی خنک) در نظر گرفته اند. از طرفی ترمو چوب ها را به صورت افقی و با استفاده از تکیه گاه های محکم چیده اند. تا از تغییر شکل احتمالی آن ها جلوگیری شود. همچنین آن ها را از زمین فاصله داده اند. تا از تغییر رنگ و آلودگی آن ها نیز پیشگیری شود.

انتخاب بهترین شرکت های خدمات ترموود و ترمو چوب در ایران

 توجه داشته باشید که شرکت های مختلفی در ایران وجود دارند. که در حال حاضر وارد کننده و یا تولید کننده ترمو چوب می باشند. اما طبیعتا نمی توان همه آن ها را بهترین شرکت های خدمات ترمو چوب در ایران دانست. معمولا شرکت هایی که از کیفیت مواد اولیه و روند تهیه و تولید ترمو چوب خود اطمینان دارند. این اعتماد را به شما نشان می دهند. به همین دلیل توجه داشته باشید که بهترین شرکت های ترمو چوب همیشه محصولات خود را گارانتی می نمایند. از طرفی آن ها را با نایلون های حبابدار به شما تحویل می دهند. تا از آسیب های احتمالی به ترموود در حین جابجایی جلوگیری شود. از طرفی معمولا شرکت های معتبر در این زمینه قبل از خرید ترمو چوب، به طور رایگان در رابطه با ترمو چوب ها و کاربرد آن ها به شما مشاوره می دهند. از آنجایی که تنوع در زمینه ترمو چوب گسترش پیدا کرده است. از طرفی مشاورین thermochub.com با راهنمایی اصولی و درست بهترین نوع ترمو چوب را با توجه به کاربرد مدنظر شما پیشنهاد می دهند. به طور کلی بهترین شرکت خدمات ترمو چوب، محصولات خود را بر اساس استانداردهای انجمن بین المللی ترموود فنلاند به شما ارائه     می دهد. در این صورت می تواند اعتماد شما را در رابطه با چوب اولیه جهت تولید ترمو چوب ها، به دست آورد.

ترموود | ترمووود
ترموود | ترمووود

به طور کلی بهترین ترمو چوب های تولید شده در جهان ترمو چوب های فنلاندی هستند. که با استفاده از چوب درخت کاج در جنگل های فنلاند تولید شده اند. انبوه بودن درختان کاج در جنگل های فنلاند موجب شده تا با کیفیت ترین درخت ها برای تولید ترمو چوب انتخاب شوند. بنابراین کیفیت این چوب ها نسبت به دیگر نقاط جهان بالاتر است. اما از آنجایی که این ترموود ها وارداتی هستند. قطعا با توجه به هزینه حمل و نقل و ..      گران ترین نوع ترمو چوب ها محسوب می شوند. اما وجود دارند شرکت هایی که با توجه به استاندارد ترمو چوب های فنلاندی، در ایران ترمو چوب تولید می نمایند. به همین دلیل انتخاب بهترین شرکت ترمو چوب می تواند نقش بسیار موثری در میزان کیفیت و طول عمر ترمو چوب ها داشته باشد.

راهنمای خرید از بهترین شرکت های خدمات ترموود و ترمو چوب در ایران

  • با توجه به نوع کاربرد ترمو چوب ها، به کمک مشاورین شرکت ها، مناسب ترین نوع ترمو چوب ها را انتخاب نمایید.
  • داشتن گارانتی معتبر یکی از مهم ترین نکاتی است که هنگام خرید ترمو چوب ها باید مدنظر قرار داد. زیرا می تواند نشانه با کیفیت بودن شرکت خدمات ترمو چوب باشد.
  • شرکت هایی را انتخاب نمایید که، در این زمینه کارنامه موفقی دارند.
  • دارا بودن گواهینامه انجمن بین المللی ترموود فنلاند، به معنای دارا بودن تمامی استانداردهای لازم جهت تولید ترمو چوب می باشد.
  • از آنجایی که ترمو چوب ها از دو دسته چوب های نرم و چوب های سخت تولید می شوند. حتما در رابطه با تفاوت، ویژگی و کاربرد هر کدام از آن ها  از مشاورین شرکت سوال کنید. البته در صورت     حرفه ای بودن شرکت خدمات ترمو چوب، مشاورین حتما قبل از انتخاب در این باره به شما اطلاعات خواهند داد.
  • تولید کنندگان برتر ترمو چوب در جهان را بشناسید، که به ایران ترموود وارد می کنند. سپس بررسی نمایید که آیا شرکت انتخابی شما با این شرکت ها همکاری دارد یا خیر؟ از جمله این شرکت ها می توان به مطسا، لوناوود و … اشاره نمود. که هر دو از برترین شرکت های تولید ترمو چوب در از چوب درختان کاج فنلاندی هستند.
  • از طرفی به دلیل محبوبیت بسیار بالایی که ترمو چوب ها در سخت نماسازی، طراحی معماری و دکوراسیون داخلی پیدا کرده اند. ممکن است بسیاری از سودجویان به بهانه کیفیت محصولات را با قیمت بیشتری در اختیار شما قرار دهند. بنابراین شرکتی را انتخاب نمایید که علاوه بر کیفیت محصول از عادلانه بودن قیمت محصولات اطمینان دارید. به طور طبیعی ترمودهای فنلاندی گران ترین و ترمو چوب های ایرانی به دلیل حذف هزینه های واردات، ارزان ترین نوع ترمو چوب ها می باشند.

پست های مرتبط