مزایای نصب تابلو تبلیغاتی مغازه با ترمووود (آپدیت دی 1399)

چه چیزی ترمووود را خاص کرده است؟

در بین همه روش‌های تبلیغاتی برای مشاغل مختلف، تابلوسازی یکی از رایج‌ترین و پرکاربردترین روش‌های تبلیغاتی برای معرفی کسب و کار و شناساندن نام و نشان تجاری به مخاطبان، کسب مشتریان جدید و تبدیل آن‌ها به مشتریان وفادار است. در میان انواع تابلوهای تبلیغاتی، تابلوی تبلیغاتی با چوب ترمووود سبک جدید و جذابی را به صنف تابلوسازان وارد کرده است و بر اساس عمر طولانی، استحکام بالا، زیبایی منحصر به فرد در عین سادگی و سایر مزایای قابل تأمل خود توانسته است طرفداران بسیار زیادی در بین صاحبان کسب و کار جهت معرفی خود به مشتریان پیدا کند. در ادامه به بیان توضیحاتی در خصوص چوب ترمووود، اهمیت استفاده از آن در زیباسازی فضای شهری، مزایای استفاده از ترمووود و همچنین نحوه آماده سازی تابلوی تبلیغاتی با چوب ترمووود خواهیم پرداخت.

ترمووود


چوب ترمووود چیست؟


ترمووود یکی از جدیدترین روش¬های نوآورانه برای انجام فرآیندهایی خاص بر روی چوب است که بتواند آن‌ را در برابر تغییرات جوی و آب و هوای متغیر محیط به میزان بالایی مقاوم سازد. در فرآیند سه مرحله‌ای ترمووود دمای بسیار بالا همراه با گردش هوا و بخار آب بر روی چوب وارد می‌شود؛ که طی این فرآیند رطوبت موجود در چوب کمتر می‌شود و باکتری هایی که باعث تخریب چوب در گذر زمان می‌شوند از بافت چوب حذف می‌شوند. در حقیقت این فرآیند را بدون استفاده از مواد شیمیایی و اصطلاحا به صورت سوزاندن یا نیم سوز کردن چوب انجام می‌دهند. در طی فرآیند ترمووود چوب به مقاومت بالایی برای مواجه شدن با شرایط رطوبتی و متغیر دمایی خواهد رسید و قابل استفاده در زمینه‌های مختلفی از جمله تابلوی مغازه، نمای ساختمان، کابینت، سونای خشک، کفپوش چوبی و… است. چوب ترمووود معمولا به عنوان محصولی تولید شده در کشور فنلاند شناخته می‌شود، ولی امروزه در سایر کشورها این نوع چوب فرآوری و تولید می‌شود.

ترموود | ترمووود

بر اساس روش تولید چوب ترمووود دو دسته کلی برای آن در نظر گرفته شده است:

CLASS THERMO S-1 : این نوع چوب ترمووود تحت شرایط دمایی پایین تری مورد فرآوری قرار گرفته و مقاومت کمتری در برابر شرایط محیطی، رطوبت و ثبات ابعاد دارد. بنابراین از این نوع ترمووود در محیط داخلی ساختمان مانند در و پنجره‌ها و دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود.
CLASS THERMO D-2 : این نوع ترمووود در شرایط دمایی بالاتر (220 درجه سانتیگراد) فرآوری شده و به میزان بالایی رطوبت چوب خارج شده است. بنابراین استحکام و دوام آن در شرایط محیطی و تغییرات آب و هوایی بالاتر است. به همین دلیل برای محیط باز، تابلوی تبلیغاتی مغازه، نمای ساختمان و محیط‌هایی با رطوبت بالا از این نوع ترمووود استفاده می‌شود.


اهمیت استفاده از ترمووود در زیباسازی

ترمووود
ترموود | ترمووود


یکی از مهمترین و موثرترین روش‌های معرفی حوزه کسب و کار یک فروشگاه برای جلب توجه مشتریان بالقوه‌ای که از مسیر تردد می‌کنند، تابلوی آن فروشگاه است که با هدف معرفی برند و نوع بیزنس و با استفاده از متریال متنوعی ساخته می‌شود. تابلوهای تبلیغاتی ساخته شده با چوب ترمووود یکی از جدیدترین تابلوهای قابل اجرا بوده که به صورت مدرن و کلاسیک به اجرا در می‌آید و جذابیت خاصی را به نمای بیرونی هر فروشگاه خواهد بخشید. در باب اهمیت بالای داشتن یک تابلوی تبلیغاتی شکیل باید گفت که تابلوی تبلیغاتی مغازه و نحوه طراحی و اجرای آن بیانگر ذوق و سلیقه صاحب مغازه بوده و زمینه ساز جذب مشتریانی خواهد بود که سلیقه خود را با سلیقه صاحب مغازه در یک طیف می‌بینند، همین امر عامل محرکه‌ای برای ورود مشتریان بیشتر به فروشگاه و بازدید از اجناس موجود خواهد بود. استفاده از یک تابلوی تبلیغاتی زیبا که از خصوصیات مشتری پسندی در طراحی آن به کار رفته باشد می‌تواند به خوبی موجب افزایش مراجعه کنندگان و بالا رفتن میزان فروش به واسطه یک تابلوی جذاب بر سردر مغازه شود. حس آرامش و طراوتی که از دیدن یک نمای چوبی در مراجعه کننده ایجاد می‌شود، زمینه ساز تصمیم خرید او می‌گردد.


روش نصب تابلوهای تبلیغاتی ترمووود

ترموود | ترمووود


اگر شما هم طرفدار این سبک طراحی زیبا و مقاوم برای تابلو تبلیغاتی فروشگاه خود شده‌اید و می‌خواهید تابلوی ترمووود را برای مشخص کردن اسم برند خود بر سر در فروشگاه استفاده نمایید؛ بهتر است ابتدا یک طراحی کامپیوتری از نمونه کاری که قصد اجرای آن را دارید داشته باشید و سپس حروف برجسته اجرای کار را برای برش و آماده سازی به یک تابلوساز بسپارید. سپس برای ساختن فریم زیر کار جهت نصب چوب‌های ترمووود از فریم‌های فلزی استفاده می‌شود که در ابعاد مورد نیاز سفارش دهنده این فریم فلزی ساخته می‌شود. سپس تمام سطح فریم از یک لایه چوب زیر کار پوشانده می‌شود تا بتوان چوب‌های ترمووود را روی آن پیاده سازی کرد. بعد از این مرحله نوبت به سوار کردن چوب‌های ترمووود بر روی فریم آماده شده می‌رسد، نکته مهم در این مرحله این است که اگر تابلوی فروشگاه قرار است در یک محیط باز و در شرایط آب و هوایی متغیر استفاده شود باید قبل از نصب روی فریم، با رنگ‌های مخصوص ترمووود رنگ آمیزی شود. بعد از انجام مرحله رنگ روی ترمووود، بر اساس ابعاد مورد نیاز چوب‌های ترمووود را برش می‌دهند و روی فریم از پیش آماده شده تابلو سوار می‌کنند. در انتها متن‌های برجسته آماده شده توسط تابلوساز بر روی تابلوی ترمووود نصب می‌گردد. تابلوی تبلیغاتی ترمووود پس از آماده سازی کامل توسط نگهدارنده‌های آهنی در بالای ورودی فروشگاه فیکس و نصب می‌گردد.


مزایای استفاده از ترمووود برای تابلو مغازه

ترموود | ترمووود
ترموود | ترمووود


انتخاب تابلوی تبلیغاتی مغازه از جنس چوب ترمووود یکی از انتخاب‌های در حال توسعه مغازه داران و صاحبان کسب و کار است. چرا که تابلوی ترمووود علاوه بر استحکام و مقاومت نسبت به تغییرات جوی، زیبایی خاص و چشمگیری به ورودی یک مغازه خواهد بخشید. این نوع تابلوها که ترکیبی از جنس چوب مخصوص فرآوری شده و حروف برجسته نصب شده روی آن‌ها است، دارای مزایای بسیار قابل قبولی بوده که هر کدام از این خصوصیات مثبت می‌تواند به عنوان دلیل انتخاب تابلوی ترمووود برای معرفی نام تجاری یک کسب و کار باشد.
• تابلوهای ترمووود ایجاد کننده یک فضای بسیار جذاب به همراه آرامش برای محیط ورودی مغازه یا فروشگاه هستند.
• چوب ترمووود به کار رفته در این تابلوها دوام بسیار زیاد و مقاومت و استحکام بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی دارد و به همین دلیل برای هر شهری با هر گونه آب و هوایی قابل استفاده است.
• رنگ چوب ترمووود تغییر نمی‌کند، بیرنگ و یا کدر نمی‌شود و این ثبات رنگ در هر شرایطی باقی می‌ماند.
• ابعاد استفاده شده برای یک تابلوی ترمووود ثابت مانده و تغییری نخواهد کرد.
• ثبات رنگ و عدم تغییر ابعاد استفاده شده در تابلوی ترمووود باعث بالا رفتن طول عمر این نوع تابلوی تبلیغاتی می‌گردد.
• چوب ترمووود یک نوع چوب سبک وزن است که کارایی آن را برای استفاده در ابعاد مختلف بسیار سهل نموده است.
• تنوع رنگ چوب ترمووود مزیت دیگری است که موجب می‌گردد مطابق با سلیقه صاحبان کسب و کار قابل اجرا باشد.
• چوب ترمووود هیچ نوع مواد شیمیایی ندارد و در فرآیندی که بر روی آن انجام شده است از هیچ گونه ماده شیمیایی برای فرآوری استفاده نشده است.
• اجرای عملیات فرآوری چوب ترمووود باعث می‌شود که این نوع چوب در برابر پوسیدگی یا خوردگی بسیار مقاوم باشد و این امر دلیل مستدل دیگری بر انتخاب تابلوی ترمووود برای نصب در هر نوع شرایط جوی است.
• در صورت تخریب تابلو، بر محیط زیست اثر سوئی بر جای نمی‌گذارد و تجزیه پذیر است.
• بسیار سریع و تمیز بر محل مورد نظر نصب می‌شود.
• در کنار تمامی‌مزایای ذکر شده برای تابلوی تبلیغاتی مغازه با چوب ترمووود، زیبایی و نمای شیک و چشمگیری که برای ورودی یک فروشگاه یا مغازه به وجود می‌آورد موجب گردیده است که بسیاری از افراد به استفاده از تابلوی تبلیغاتی با ترمووود روی آورند.


در تابلوهایی که از جنس ترمووود استفاده می‌شود، ترکیب خلاقانه از چوب و حروف برجسته از جنس‌های مختلف مشاهده می‌شود و این سبک طراحی با انعطاف پذیری بالایی قابلیت اجرا دارد. از سویی دیگر استفاده از چوب در نمای بیرونی یک مکان عمومی مانند مغازه حس بسیار خوبی را به مشتریان احتمالی منتقل خواهد کرد، چرا که رنگ چوب یک رنگ آرامش دهنده و منعکس کننده روح طبیعیت است و همچنین طراحی کلاسیک و مدرن تابلو مغازه ترموود در کنار مقاومت و استحکام بسیار خوبی که دارد تنوع بسیار جذاب و ملموسی برای نمای بیرونی یک فروشگاه ایجاد می‌کند. آگاهی داشتن از مزایای بسیار کاربردی چوب ترموود و شناخت انواع آن راهنمای خوبی در انتخاب آن به عنوان متریال اولیه تابلوی تبلیغاتی شما خواهد بود. بر این اساس برخی از اطلاعات مورد نیاز برای کاربران ترموود در این محتوا مورد بررسی قرار گرفته است.

پست های مرتبط